Vanaf €35,- gratis verzending in NL
Klanten geven ons gemiddeld een 9.5!
Producten om blij van te worden
Verse producten met zorg verpakt
Klantenservice
+31(0)85-7731163
94% van 100
9.4 / 10
Toon alle reviews
Zoeken

Spaar met elke bestelling voor spaarproducten

Het spaarpunten programma van De Notenshop maakt het mogelijk voor geregistreerde klanten om te sparen voor verschillende producten. Bekijk alle producten hier. 

Voordelen van het spaarpunten programma voor geregistreerde klanten

Wanneer je een account bij ons aanmaakt geeft dit de mogelijkheid om punten te sparen. Met de gespaarde punten kan je sparen voor leuke en handige producten. Je krijgt spaarpunten als je klant bent geworden, inschrijft voor de nieuwsbrief, als je een bestelling plaatst en na een goedgekeurde review.

Hoe kun je punten sparen?

Je ontvangt op de volgende manieren punten:

  • Maak een account aan – Voor het aanmaken van een account bij ons ontvang je 20 spaarpunten.
  • Meld je aan voor de nieuwsbrief – Zodra je je voor de eerste keer aanmeldt op onze nieuwsbrief ontvang je 20 spaarpunten.
  • Plaats een bestelling — Iedere keer dat je een bestelling bij ons doet ontvang je hiervoor punten op basis van de prijs van de producten. Deze punten worden toegevoegd aan jouw saldo en dit kun je inzien in je account onder het menu spaarpunten.
  • Plaats een review na een bestelling - Enkele dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen krijg je van ons een mailtje met de mogelijkheid om een beoordeling in te vullen. Voor het invullen van een beoordeling ontvang je 2 spaarpunten.

Richtlijnen voor het schrijven van productreviews

Voordat beoordelingen op de website verschijnen wordt iedere beoordeling handmatig gecontroleerd. Daarbij letten wij op een aantal zaken om ervoor te zorgen dat beoordelingen zo nuttig mogelijk zijn voor andere notenshoppers.

  • Beoordelingen dienen uniek te zijn en mogen niet gekopieerd zijn van een reeds bestaande beoordeling. Twee keer dezelfde beoordeling.. daar heeft niemand wat aan. Wees daarom creatief en schrijf een unieke beoordeling waar een ander daadwerkelijk iets aan heeft. Ook als je meerdere producten in één keer beoordeelt dient ieder product een unieke beoordeling te krijgen.
  • Als je een product nog niet gebruikt hebt, beoordeel deze dan nog niet. Een beoordeling zonder inhoudelijke informatie over jouw ervaring met het product draagt niet bij aan de keuze van een ander om het product wel of niet te kopen. Schrijf daarom alleen een review als je het product gebruikt hebt en je daadwerkelijk iets van het product kunt vinden.
  • Schrijf een beoordeling van minimaal 30 tekens. Een goede of slechte beoordeling vraagt om een toelichting. Waarom ben je wel of niet tevreden over een het product? Gebruik niet overmatig veel leestekens of (drie)dubbele letters om aan de 30 tekens te komen, want daar wordt een ander niet wijzer van.
  • Gebruik fatsoenlijke en grammaticaal correcte taal (Nederlands- of Engelstalig). Een beoordeling vol grammatica- en spellingsfouten is onleesbaar en kan voor verwarring zorgen. Ook kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een product, maak dit kenbaar met een fatsoenlijke beoordeling. Scheldwoorden of ander kwetsend taalgebruik is daarbij niet nodig.
  • Benoem geen andere (web)winkels in je beoordeling. De beoordelingen zijn bedoeld om de producten van De Notenshop te beoordelen. Het noemen van een andere webwinkel in een beoordeling draagt niet bij aan het beoordelen van de producten.
  • Optioneel: Voeg een duidelijke afbeelding toe van het product. Bij het plaatsen van een review, kan je ervoor kiezen om een foto van het product erbij te plaatsen. Op de foto dient het product goed herkenbaar te zijn met een scherpe foto. Voldoet de afbeelding niet aan de richtlijnen, maar de review wel? Dan wordt de beoordeling zonder afbeelding getoond op de website.

Hoeveel spaarpunten krijg ik als ik bestel?

Het ligt er aan hoeveel de waarde van je bestelling is. Voor elke 2 euro die je uitgeeft bij een bestelling krijg je 1 spaarpunt. Bijvoorbeeld je doet een bestelling voor 46,- dan krijg je 23 spaarpunten.

Hoe weet je of dat je genoeg spaarpunten hebt om ze in te ruilen voor een product? 

Boven in de website staat een vierkant met uw account. Daaronder ziet u een eikeltje staan met uw spaarpunten, bijvoorbeeld 45. Ook als u op een spaarproduct klik, krijgt u een melding naast de waarde van het spaarproduct dat u niet genoeg spaarpunten heeft. Als dit er niet staat kunt u het spaarproduct in uw winkelmandje doen. 

Hoe krijg ik een product in mijn winkelmandje?

Als je op de homepagina bent en u kijkt onder het kopje “populaire producten” zie je een blok staan met spaarproducten, als je hier op drukt zie je de spaarproducten. Of via deze link kom je ook op de spaarproducten pagina. Als je een product ziet wat je leuk vindt kan je op het plusje drukken en dan zit het product in je winkelmandje. 

Geldigheid van spaarpunten

Spaarpunten verliezen na 2 jaar hun geldigheid. Punten verlopen in de volgorde van sparen. Bijvoorbeeld: Bij een bestelling van 1 januari 2020 heb je 20 punten gespaard, deze 20 punten verlopen op 1 januari 2022.

Notitie: Je kunt je in jouw account registreren voor het ontvangen van notificaties iedere keer als het puntensaldo verandert. Je ontvangt 30 dagen voor het verlopen van punten een bericht hierover. De meldingen betreffende het saldo kun je in jouw account onder het menu 'Spaarpunten' inschakelen.